fredag 16 september 2011

Sista dagen...

Eller det kanske blir nast sista...jag har ett par timmar pa mig imorrn ocksa.

Nu skall vi till puben och jag tanker bjucka dom pa mat eftersom jag har fatt bo har.

Jag skulle hellre gora nagot annat an puben men irlandare och deras pubar ar heliga :P

Akte hem till Debbie igar...det var mysko. Darren hennes gubbe (som ar en skithog) oppnade dorren och sa: oh hi...sen ropade han pa henne o sa att jag var dar som om jag random knackade pa dorren varenda dag...och gick o satte sig i soffan.

Jag orkar inte halla pa att skriva om det egentligen for jag ar sa fett trott pa irlandska kvinnor och deras draman.

Tydligen sa orkar hon inte prata med eller traffa nagon. Hon har en massa lan pa dumma inkop...som tex en skitlyxig och ny samt sportig BMW cabriolet for ett par ar sen som han,skithogen brande ur for att hota henne nar hon traffade en annan snubbe (ni ser det ar ganska rorigt). Hur somhelst sa gor hon samma sak med banken som med mig...ignorerar telefonsamtalen, vilket resulterar i att hon kommer bli arresterad och tvingad att att betala eller sitta inne.

I samma andetag berattar hon att hon spontankopte en hundvalp och spenderade 5000 spann pa blommor till tradgarden som hundvalpen tydligen at upp samma dag.
Sa...pa grund av en massa omstandigheter som hon har sa pallar hon inte hora av sig till mig och andra som ar oroliga och sen sticker hon ut och gor en massa andra saker och...aaaah jag orkar inte. Nu vet jag iaf. Jag ar en god van och jag har inte gjort nagot fel. Jag visar min lojalitet genom att soka upp henne fast hon beteer sig som en skit.

Sa nu kan jag sova om natten iaf. jag har grubblat sa mycket pa varfor hon plotsligt har borjat sahar. Nu skiter jag i henne. Vill hon ha mig som van sa vet hon var jag ar. Men som med mycket annat...sa tror jag aldrig var vanskap kommer bli den samma.

Vi var som hopvuxna forr. Umgicks 24/7 antingen pa telefon eller IRL. Humle och dumle. Och aven fast jag flyttade hem sa har jag hallit min del av vanskapen genom att ringa, halsa pa etc. SKITSAMMA! Jag AR besviken...eller hur man nu skall uttrycka sig...men jag borjar lara mig...man skall inte tro att man ar oumbarlig for nagon....

Nu skall jag till puben...tydligen.

Inga kommentarer:

 
Web Analytics