fredag 26 augusti 2011

TGIF

Äntligen en fredag som är som en fredag skall vara....:D med en ledig lördag efterföljandes!! Ja...jag skall ju stänga salongen på eftermiddagen men jag behöver inte öppna eller vara dääääär :D för jag har TVÅÅÅÅÅÅ personal :D

För många lördagar på raken blir man lite knäpp av. 3 st är min gräns tydligen. Om det inte var 4...jag minns inte.

Harpan har åkt till landet med mamma och skall vara där till söndag :D asså jag kommer sakna det lilla kräket men ååååååååh så skönt för nu kan jag städa utan små tassar som klafasr runt när jag just har moppat.

Jag skall SKRUBBA hela fakking lyan...jag skall tvätta I MIN NYLAGADE TVÄTTMASKIIIIIN :D och det skall lukta FRÄÄÄÄÄSCHT hemma och jag skall bädda om sängen och jag skall duuuuuscha när jag har städat klart åååååååh vad jag skall njuta!!!!!

UNDERBART!!!

Jag köpte såndäringa Almondytårta till personalen idag. Jag tänkte att jag kan ju prova en halv bit...hur farligt kan det vara?.............

*konstpaus*

Det kommer inte hända igen!
(Jag fick en ofrivillig instruktionsupplevelse om hur min tolvfingertarm ser ut. Nu gurglar det ondskefullt men jag vet med all säkerhet att jag inte kommer kunna producera något på minst 24 timmar. Nu är jag tom! hah...scary!)

Nu skall jag och min ytterst irriterade tarm göra lite pappersarbete innan vi går hem och städar. Sen skall jag kolla på tv och njuta av lugnet!

Jeanette ringde just. hon sitter 7cm från kravallstaketet på Katalin där hon skall se Jerry Williams med sin morsa. Hennes mamma har ju cancer i slutstadiet och vill uppleva så mycket som möjligt och Jeanette har gått med på att hänga med på Jerry ikväll. Ytterst motvilligt hahaha. Så nu sitter hon och skakar kravallstaket och väntar på att Jerpan skall börja lira!!

Nä men om man kanske skulle ta och sätta igång!

Puss på tarmarna




Inga kommentarer:

 
Web Analytics