lördag 13 augusti 2011

Tjänna

Jag är sååå seg. Känns som jag har början på en flunsa. Värk i axlarna..i skelettet liksom (så känns det iaf).

Igår var en lååång dag men den slutade på ett mycket trevligt sätt. Jag och Saeunn gick ut och åt middag och sen gick vi och såg Bridesmaids.

Vi åt på Tzatziki vid ån och hade mysigt sen blev det bråttom till bion men vi hann lagom till början.

Fyyyfaaaan vilken rolig rulle!! Jag skrattade, skämdes (å huvudrollsinnehavarens vägnar) och nää fan jag grät inte..men jag skrattade lite mer!! Jag kände igen mig...mycket :P

Se den!! Killar som tjejer!

När jag kom hem ilade det i mina axlar så jag nästan bölade. Vet inte om jag hade suttit och frusit eller vad det var men jag var tvungen att ta en ipren innan jag lade mig. Imorse var det okej i axlarna men nu börjar det kännas igen.

Inte som en muskelsmärta...dvs träningsvärk...utan som nå jävla seninflammation...jag vet inte hur jag skall beskriva det. Jag får EXAKT så när jag har influensa. Det är som om det glöder i skelettet. ONT!

Men jag skall fördriva det onda genom att åka till jeanette och kolla på Bridesmaids med henne för det är mycket kiss och bajshumor och Glocalnet nivå...precis vad vi gillar! Så jag vill se den med henne!!

Så mina kära vänner! Hoppas ni har en trevlig helg. Puss och kram

Ps: harry lever och tar det lugnt...jag väntar på en mkt rekommenderad veterinär i Östhammar som skall börja jobba den 22a. Jag skall ta dit Harry FÖRST innan jag pungar ut med massa cash till Ultuna.

Han är värd det bästa...men det bästa måste inte vara det dyraste och snabbaste.

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics