tisdag 16 augusti 2011

Skärpa...

Är inte min mobils grej..öht.

Jag får cp-ryck av förmycket i kylsksåpet.
Så jag tog pappas fläskkarréer o hans fru hade gett mig bönor o en squash. Med lite lök, vitlök o risoni blev det en ugns..paella..aktig grej.

Fast jag får äta den en annan gång för min hals är som ett sår och allt utom glass är som rakblad.

Jag drog på ganska friskt med citron på min lilla kreation..citron o sår är väl sådär ihop.

Jag har mindre feber idag o det är skönt.
Nu tittar jag på True Blood season 4. I love it. Men sexscenerna dödar mig.
Kan dom inte cencurera så gamla nuckor som inte nullats på länge slipper plågas.
Jag kan nämligen tänka mig att åsidosätta min myggfobi, aligatorskräck, spindel-samt insektsnojja för att Alexander Skarsgård skall åla över min nakna kropp på en liten strand bredvid något träsk i Louisiana som han just gjorde med Sookie...

Fan nu fick jag feber igen bara av tanken.

Det är inte hälsosamt att leva såhär...

På söndag ska jag träffa bella och lina. Jag längtar!! Ma biatches :D

P o k
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

tove sa...

hahahaha True Blood är inte att leka med, bra om man har stilltje i samlivet (för oss par) och bra för er singlar så ni kanske kommer UT och träffar nån att "träsk-nulla" med:) Puss på dej

 
Web Analytics