onsdag 4 januari 2012

Aaaahhh

4 stora sopsäckar senare har jag rensat ur lagret i salongen. Det är ca 2 billaster med annat skit som jag inte kan slänga i soprummet som skall bort också. Stolar, elektronik, målarfärg och massa metallgrejjer. Jag har minsann sorterat allt så papper är för sig, kartong för sig, brännbart för sig, metall, plast you get the idea.

Alla jävla vepor och plastställningar och skit som man får av försäljarna...eller får och får...man pröjsar ju indirekt för skiten egentligen.

Nu skall det väck iaf. Dom tillverkar det ju så att man inte kan använda det till annat än deras saker och när man inte vill ha en massa reklamskit överallt så blir det en hel del som samlas på hög.

Imorse tränade vi och jag var såååå trött innan men när vi väl vardär så var det toppen!! Vi skall köra imorrn med så vi tar igen lite av det vi missat :P fast det kanske är med träning som med mediciner...man skall inte ta igen vad man missat (om det inte är ppiller :P)

Jag är fett trött på att vara i salongen nu så jag skall samla ihop mig och gå hem. Hade tänkt baka till kundernas kaffe ikväll men vetefan om jag pallar. Tror jag kanske gört imorrn ist. Ellerpå fredag när vi är lediga :D bra idé!!

Puss på ryggmusklerna

;)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics