tisdag 3 januari 2012

Måste ha ny datooooor

Sprickorna blir bara värre i skärmen :/

Inte så mycket att berätta idag. Det var lugnt och jag hade ingen måndagsångest. Jag försov mig ?! Det har typ aldrig hänt...jag gör inte sånt. Jag kommer sent...absolut men inte för att jag försovit mig...möjligen för att jag snoozat...men inte försovit :P

En sover ju med öronproppar numer för att Harpan snarkar så jävligt emellanåt :P och imorse måste jag sovit djupt! Men det vurta bara en kvart sent så det är ju inom gränsen för ok nångång ibland.

Imorrn skall jag o fialisalotta...ELINA...så var det...börja träna igen. Det har varit ett par riktigt svulliga veckor och jag känner i hela kroppen hur skönt det skall bli att träna igen. Underbart skall det bli.
Det är bara själva faan att det skall vara en sån tröskel att börja igen när man tagit ett uppehåll.

Magkatarren verkar ha varit tillfällig och jag kom på vad som måste orsakat den. Ipren!! Jag tog en sån igår morse och det skall jag inte göra igen. Bättre som fan idag :)

Hmmm...nä nu skall jag gå och sova så jag kan vara uppe före tuppen imorrn zzzz. Sängen har blivit så skön plötsligt jag vill inte gå upp :P

Nä nu är jag såååå sugen på att gå och bädda ner mig!

Puss på näsan och förlåt att jag är så trist!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics