onsdag 25 januari 2012

Klumpen..

den är borta :P kanske sket ut den ;)

Nä men det har varit en bra dag idag. Rolig. Massor av stammisar och massa nyisar också. Och en massa pepparkakor :P...nej inte Lale utan Anna's.
Jag köpte en bauta kartong...."till kunderna".....:P

Och sen har jag lasrat. Man mår inte bra av att bara sitta. När jag får dra in pengar mår jag bra ;P
Har ju suttit och rullat tummar i typ en vecka men nu är jag med igen :P

Åh hum min sång är dum.....jag är hyperaktiv.....kan ha ngt att göra med kaffet jag pimplat att göra. Jag är nog inte tillverkad för kaffe :P

Jag skall hem och...hänga tvätt...vilket påminner mig om att jag skall sätta på en maskin HÄR innan jag går hem för det finns en redig hög i korgen.

Mer då?

Näe...jag kommer inte på något mer just nu. Jag hotar med att jag kanske skriver när jag kommer hem.

Puss på stjärten

Inga kommentarer:

 
Web Analytics