tisdag 31 januari 2012

Borde ligga....

i sängen nu ;)

Och sova alltså...eller jag borde ligga :P men...

Hahah idag klippte Elina ääääntligen den lugg jag längtat efter så länge. Jag blev superdupernöjd och har fått så många komplimanger så jag blir alldelles vimmelkantig. Dom kan du ta åt dig av Elina.

Det finns en skiiiitsöt kille på pizzerian i mitt hus. Han är 23 och som sagt jättegullig!! Han gnuggade sig i ögonen och slängde ut armarna mot mig och sade: "jag önskar jag var född 10 år tidigare...fifaaan vad du är fiiin" (inflikar: han har gett mig komplimanger tidigare och jag har skojat o sagt att jag gillar äldre killar BARA).
Jag blev alldelles generad :P

En annan kille som jag känner..Bina...din yngsta farbror ;) kände inte igen mig på gatan först sen vände han sig om och log och sa: "heeeeej...tjejen som aldrig åldras" :D

(mamma tog åt sig diirekt och frågade med förhoppning i rösten om jag trodde han menade henne :p jag sade att jag såklart trodde det ;))

Fifan jag kommer vara odräglig imorrn ;) mamma tyckte det var skitfint också...hon tyckte jag såg ut som en helt ny människa :D

Men vaffaaaaaaaaaaan...nu börjar hunden bjäbba...jag måste gå ut.

Puss på er...och förlåt att jag aldrig lyckas skriva :P det kommer ;)

2 kommentarer:

sabina sa...

haha hallan vilken charmör!
klart han menade er båda ;D
kommer in till salongen idag och lämnar schema och kollar på dig.
puss!

G.nerad sa...

Du är och har alltid varit söt ju.

Hetare än lava!

Puss på pannluggen

 
Web Analytics