söndag 22 januari 2012

ÅååHEJ

Nu har jag varit på gymmet och faan vad skönt det var.

Idag körde jag crosstrainern i 20 minuter och löpbandet i 10 och jag sprang hela tiden och hade LÄTT kunnat fortsätta hur länge som helst. Det kändes inte ens jobbigt.
Detta är alltså tjejen som inte kunde gå fort utan att hon kände fettet på hela kroppen röra sig i mottakt...vidrig känsla.

Nu rör sig inget annat än benen ;) förutsatt att jag har tighta kläder alltså ;)

Efter det körde jag typ alla överkroppsmaskiner samt fria vikter för armarna och axlarna och sen benövningar innan jag gick ner o körde mage och stretchade.
Tjohej :P det var helt hopplöst att gå nerför trappan till stretchområdet efter benövningarna :P knäna ville bara vika sig åt alla möjliga håll :P

Det är obehagligt att känan att kroppen inte gör som man vill...samma sak händer när jag skall köra sista repsen på varje set när jag kör armar...armarna VÄGRAR sammarbeta...jag måste ta i från mjälten för att armen skall komma över tröskeln liksom...och nej jag tar inte för tungt...det är inte en överansträngningsgrej för då hade jag fått ont...det är att armen slutar kämpa innan jag slutar :P

Jaja...sen duschade jag och lyxade med bastu. Passade såklart på att packa in kalufsen och peela och alltsånt där tjaffs. Det var underbart att vara där utan att stressa..eller öht kolla på klockan.

Drog i ett prov av den där Nagagagagsgsgsgagagai Argan oljan i håret. Den luktar ljuvligt. Alledelles ljuvligt!! Ingen kvävande fakking vanilj som alla andra oljor har :P den här har noter av liiite vanilj, patchouli och musk. Very sensual. I like!!

Nu har jag ätit och börjar känna mig som människa igen. Min otroliga fantasi i köket fortsätter. Ett kokt ägg (det var redan kokt...annars hade jag INTE kokat ett) och 2 skivor mozarella :P.............men det är pruttein :P
Sen åt jag en halv scone från Espresso house..en "grov" scone med frön i. God!!

Tydligen skall vi äta middag o kolla film hos bror ikväll med mormor och mamma. Jag är sådär halvpigg :P men det är sött att han vill bjuda så man lär ta vara på dom positiva stunderna :P

Nu skall jag ta en vilopaus....lägga mig på soffan med min lilla trötta cavalier. Pussgurkan.

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics