torsdag 15 oktober 2009

:D


Dagen är sluuuut :D och jag har massor av härliga serier inspelade på min DVD. Jag älskar't!!
Skall hem och frossa i True blood, Grays Anatomy och sist men inte minst VÅRA BÄSTA ÅR!! Hahaha.
Den serien den den serien ;) jag blir starkt mobbad för att jag ser på den haha.
Men det är så avslappnande för min lilla schweizerost till hjärna att titta på det och glömma allt annat...aaaaaaahhhhhh. Helst kl 01.00 när alla sover och jag har en påse godis och en cola zero eller bara cola zero...fan vad najs! Quality time ;) hur sorglig är man då på en skala mellan 1 och 10? :P

Skiter väl jag i ;)

Nu skall jag hem och rasta monstret. Jag har fått reda på att hans lilla snopps (som mormor kallar den) inte är så onormal som jag trodde. Den var äcklig...och varig (trodde jag) men tydligen (och här kan intresseklubben at anteckningar :P) så får okastrerade hanhundar "snoppsdropp" ofta. Jahapp.

Jag har inte 5500 att kastrera det lilla livet för och tycker att det vore synd att utesluta valpar så han får väl ligga i sin korg och smaska på snoppsen på natten då :S bläh..jag kommer ha öronproppar. Det låter vidrigt..han gurglar liksom. *HULK* nä nu struntar vi i det :P

Hur kan något så gulligt vara så äckligt på samma gång :P stackars lilla varelse ;)

God kväll på er <3

Inga kommentarer:

 
Web Analytics