söndag 4 oktober 2009

Det finns en anledning...

..till att jag aldrig kommer bli alkoholist. Jag dör när jag blir bakfull.

Dom 3 senaste gångerna jag har varit ute och festat har jag kommit hem och spytt som en fjortis i timmar.
Jag är för gammal. För klen :P kan inte hålla takten med förfest och FEST...jag får ta det ena eller det andra :P

Donkens cheeseburgare är liksom bara goda i ena riktningen :S fy faan rent ut sagt. Skall aldrig fylleäta igen...det hämnar sig varje gång.

Nu var det nog så att jag inte var riktigt frisk i grunden för så sjuk som jag har varit i natt kan man fan inte bli av bara alkohol. Jag har druckit BETYDLIGT mer andra ggr utan att må som jag gjort nu. Så nån lätt förkylning i kombination med fylla= inte så mysigt.

Asrolig kväll dock med massor av folk man kände och musik som rockade hårt!
Massa galna bilder :D

Jag lånade min vovves ascoola nithalsband och satte en kedja på det så gick jag och Barbabitch runt så. I was her biatch for the night!

Skönt att släppa loss, Gemini var med och hon är så mysig. Hoppas hon jag och BB kommer träffas massor framöver!

Vann 100 spänn av BB för att jag nöp en SNYGG kille i rumpan ;) hon trodde inte jag skulle :P men är man 14is så är man.

Nu skall jag hem o lägga mig i fosterställning och skaka lite. Svårt att träffa tangenterna här på skrivbordet tycker jag :P

Diaaaamonds...diamonds and ruuuust.....

2 kommentarer:

Pukemaster G sa...

Jag är ledsen att säga det stumpan, men det är åldern!

När jag var 25 hade jag aldrig varit bakis, jag bara trodde att man var bakis om man inte orkade hel dubbelcalzone till lunch.

Vid 30 började jag inse vad det innebar att vara bakis.

Vid 35 avsatte jag alltid en hel dag åt att ligga i fosterställning och kräkas upp minsta klunk vatten eller annat intag.

Det blir värre sen...

BitterTwitter sa...

Ojoj....jag måste sluta festa ;)

 
Web Analytics