lördag 10 oktober 2009

Gladare idag

Bara ett par timmar kvar sen är jag leeedig :D en hel dag :P
Skall bli så skönt...skall kolla film till sent och sen gå ut med Harry TOKsent på natten så han är skitutmattad..kanske tillochmed cykla runt med honom lite...då får jag sova imöra...ljuvliga tanke :D
Mormor fick fnatt igår och ville absolut gå på konsert i Missionskyrkan för hennes älskling D spelade i Akademiska...filharmonikerna eller nåt sånt. Dom lirade filmmusik. Pirates of the Carribean och Forrest Gump samt Batman. Så hon tvingade mamma att komma o hämta henne så hon kunde gå dit, heheh.
D är hennes favorit av hemtjänstgänget. Han ger henne kramar och busar med henne så hon rodnar upp till öronen. Nu mobbar alla henne för D så fort vi får chansen. han är 51 och hon 84. Hihi. Säger man något så blir hon som en tonåring "Tyyyst guuuuuu vad skämmig du är".

Jag gick dit o hämtade henne när det var slut. Förälder till min mormor ;) hämtar henne på konserter av snygga killar som hon avgudar :P

Hörde sista två musikstyckena...underbar musik...man blev helt medrykt. Enorm orkester som verkligen levde sig in i musiken..spelade så man kände sig som Forrest Gump när han kutar av sina ställningar på benen. Kammarorkestrar är underskattade. Vilken kraft i musiken!!

Jag hade velat höra musiken till Gladiatorn (filmen)...dämn vad den är vacker.

Fressten GuW är gulligast i världen. Vem annars kommer ihåg Harrys namnsdag? FLYTTA NER FRÅN OBYGGDEN!!! :krama

1 kommentar:

Barbabitch sa...

grattis på namnsdagen , min gudson!!!

 
Web Analytics