söndag 11 oktober 2009

Updatering :)

Mormor sitter på avdelningen och torterar personalen med tjat om att hon fanimig vill hem :D

Såfort dom säger att det är okej så kommer jag o hämtar dig lilla skrolla :)

Usch vilken dag det var igår...

Det konstiga med hennes sjukdom är att man tror att sista stunden är kommen varje gång. Och man kan inte säga att den inte är det...förän efteråt. Och utan mat och vila på ca 14 timmar blir allt så jäkla dramatiskt...känns lite dumt så här i dagsljus liksom. Men det var verkligen illa igår.
När läkaren på akuten får eld i baken så fattar man ju att något inte är som det skall.

Dom fixade rum på stroke-enheten på 25 minuter....det brukar ta 4 timmar.

Hursom helst är jag glad nu att det inte var sista stunden...och när den kommer hoppas jag att mormor ligger i sin säng här hemma hos mig och sover sött eller sitter med Harry o gosar i soffan. Inte på nån äcklig avdelning.

Nu skall jag duscha, hälsa på gamtanten och sen på barnkalas :D

puss och tack mina fina vänner för att ni finns...jag är rik som har er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas lilla mormor kryar på sig snabbt!
Kram!

 
Web Analytics