onsdag 21 oktober 2009

Mjaha...


Minns ni blåsfisken?

Den fluffade upp sig DELUXE idag! Och den kommer på besök hos mig ikväll och den är mycket upprörd att jag svarar tillbaka vad jag tycker och ännu mer irriterad att det är tvärtemot vad blåsfisken tycker!

Besöket är för att gratulera mormodern men det kan mycket väl leda till en konversation om jobbet (vilket jag hoppas innerligt att det inte gör för det kommer att sluta i att blåsfisken exploderar).

Blåsfisken slängde på luren i örat på mig idag (och vägrade sen svara) när jag lugnt påpekade att ett argument var totalt befängt. MOGET!!

Om ni inte ser ett blogginlägg inom 24 timmar så....kom hem till mig och hjälp mig skrapa blåsfiskrester av väggarna :P det finns bara en viss mängd elasticitet man kan utnyttja liksom...innan det sprängs :P

Har man inte läst bloggen innan kanske man skall gå till äldre inlägg...annars fattar man nog noll..det kanske man gör iaf.

Håll tummarna för faan...

Inga kommentarer:

 
Web Analytics