tisdag 27 oktober 2009

Jag är helt knullad i huvudet...på ren svenska

Varför har man släkt?

Varför har man fäder och bröder? Varför skall dom ha ADHD? nej jag skojar inte ...

Varför skall man jobba med dessa??

Varför skall man leva med ångest och stress??

Varför skall man över huvudtaget existera? För det är allt jag gör. Jag lever inte...jag existerar bara. Som slagpåse, som sjuksyrra, som stödperson, matte...som idiot.

Dom bara vräker på mig allt vad dom tycker och känner när dom är arga...spelar ingen roll hur mycket dom sårar. Dom kan ju alltid fjäska efteråt...då är ju allt okej igen..eller? Man kan bara säga förlåt ett visst antal ggr innan det förlorar sin klang...

Jag har så mycket sorg i mig ikväll att jag nästan avlider. Var skall det komma ut? Munnen är förliten...den andra änden har fullt upp med all skit som finns där. Alltså går det innåt. Jag provade att skrika helvet i bilen en gång...för att få ur mig allt...men det gjorde så jävla ont i stämbanden..så det är nog ingen idé. Och rakblad är inte min grej. Det är sånna här saker som orsakar cancer.

Jag vill skrika av gråt..men det går inte. Jag skriker inombords och har oceaner i ögonen.

Nu drunknar mitt tangentbord i oceanerna som lämnat mina ögon....

ont...

1 kommentar:

Barbabitch sa...

Älskade , älskade vännen!!!!!
Det e jättejobbigt o sitta utanför o titta på när du lider.....
fan! jag har ju ingen lösning åt dig!
Men som lite tröst , kan jag säga att jag fuckade ur på min bror igår oxå! (kock brodern)
Blir såååå arg.
men jag gör det som är enkelt.
Jag bryter med honom för en stund.....det brukar vara ett år , eller så.....
men han bor ju långt borta , så det är enkelt!

 
Web Analytics