fredag 9 oktober 2009

Hem nu...

Skriver ett par korta rader innan jag drar hem för dagen. Tänkte lyckas med bravuren att vara hemma innan 20.00 iallfall EN dag den här månaden.

Det har FÖ varit en skitdag idag...en sån där vakna på fel sida och inte vilja prata med folk överhuvudtaget. Mormor frågade 75 ggr om jag hade sovit bra (för hon minns inte vad jag svarade sist och jag måste ju va artig mot henne...lilla tussen), kläderna satt fel (så jag gick o köpte nya på H&M :P), jag har världens fulaste munsår mitt på underläppen och jag glömde lunchen (men fick en halv kebabrulle från i går av M på jobbet :P).

Bitterfitta!!! Men det går nog över till imorrn :)

Nu skall jag gå hem och ta en kall öl och glo på dumburken tills jag slocknar. Fast om jag gissar rätt så kommer morsan komma förbi och kapa TVn och jag får sitta o titta på "vitmossans utveckling i norrlandsskogarna" på kunskapskanalen. Tur att hon fick EN unge som motsvarar hennes intelligenskvot iallafall :P jag gör't inte :P
Man skulle ha ett flak smuggelöl i kylen. Hmmm...en roadtripp till Tyskland ngn gång vore kul. Bara för att :)

Nä nu måste jag hem.

Kram på alla sötingar i Knivsta...vad glad jag blev! ;)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics