lördag 24 oktober 2009

WOHOOO :)

En kund vi hade igår mailade mig detta :D

"Jag måste säga att jag är så otroligt nöjd både med klippning bryn och fransar! Känner mig jättesnygg och fräsch. Det ska bli jättekul att få lotta ut en klippning hos er!"

Hon har en klubb här i stan på ett hak och dom ville lotta ut saker så jag gav ett presentkort på en klippning :) då blev hon jätteglad! Så nu har hon skrivit så här om oss :D

"Vill du bli fin behöver du verkligen inte lida pin. De ger dig den tid du behöver och gör dig snygg så det blir över.
För vill du på klubb ***** ha ragg duger inte vanligt snagg.
Gå till dem och känn dig trygg för de kan få vem som helst att bli snygg.
Varma rekommendationer från oss detta är nämligen, enligt oss, den trevligaste och bästa frisersalongen i Uppsala"

Kuuuuuuul va??? :D

Det var PRESS på att hennes bryn skulle bli snygga för hennes polare hade gjort dom förut och det hade varit det snyggaste hon hade sett. När jag hade färgat första vändan sade hon att hon inte gillade det så det var lite nervöst..men jag var inte färdig jag hade ju inte plockat.

Men när jag tillslut visade det färdiga resultatet så sade hon att det var SNYGGARE än hennes kompis hade gjort och att hon var toknöjd. Det OCH mailet gör ju att man blir GLAD!

Ögonbryn är min grej!! Varesig jag lasrar dom eller plockar/ vaxar. Så jävla kul!! Folk blir så förvånade när dom ser resultatet...som om dom aldrig vetat att dom kunde se så bra ut :D det är ju det jag gör :D EXPONERAR deras skönhet :D
Som en skönhetsarkeolog ;) jag putsar fram deras drag ;)

Nu skall jag putsa fram lite bokföring :(

Heppåre :P

1 kommentar:

Barbabitch sa...

Vad kul , vännen!
Jag e ju oxå ALLTID nöjd med din laser!! saknar dig idag!!
puss på näsan!

 
Web Analytics