fredag 16 oktober 2009

Rörd till tårar...

Min fina vän (och anställd) S kom förbi på sin lunch idag :)
Detta gör mina älskade flickor ofta...dvs till och med dom som inte jobbar för oss längre utan jobbar på andra ställen, kommer o fikar och äter lunch med oss. det är så mysigt!! Iaf S jobbar på vår andra salong (original salongen ;)).

Nu kom hon med en stor påse från systemet full med god öl (Red Stripe Fuck yeah!) och en massa starkcider och gottigott. En godispåse i flytande form. Så säger hon att hon tycker jag skall ha det som klarar av allting jag har omkring mig varje dag. *uäääääähhhh tårar*

Hur gulligt och oväntat var det då? Jag dog. Ville aldrig släppa henne när jag kramade henne.

Jag har så fin personal. Jag älskar er stenhårt (!!!) och jag tror ni vet det :D
Till och med dom som jobbar för konkurrenterna på St Per ;) ;) för jag vet att ni är lojala i hjärtat. Hade jag plats här skulle ni inte få jobba någon annanstans än hos mig!

Jag har mitt trogna gäng uppradade i mitt huvud och när jag får styra salongen från grunden så kommer det inte finnas något som kan stoppa oss :D vi kommer regera på mysfrisör nivå.

Vi har haft så mycket att göra idag att jag knappt vet vad jag heter..detta inlägg har pågått i ca 3 timmar. Hinner aldrig skriva klart liksom.

Nu skall jag vaxa en dam sen kanske jag kan ta min lunchrast (klockan är snart 17 :P) hehe. men det är så vi VILL ha det...älskart'!

Sen skall jag hem til U & U och slappna av framför deras kamin medan våra hundar leker tills dom dör av utmattning. Så härligt.

Imorgon invarderas hufvudstaden med B & L. Ma bitches from waay back!! Skall bli skönt utan jyckar och ungar. Nog för att L's ungar är underbara men det blir ett annat umgänge med barn och nu skall vi vara som om vi var tonåringar igen. Sitta fnittra hysteriskt (eller gråta...beroende på vad vi pratar om) huvudsaken är att vi gör det tillsammans och stöttar varandra stenhårt...alltid!!

MYYYS!!!

Jag älskar så många människor i min omgivning så jag tror jag spricker! Ni är alla så fina, så ömsinta och underbara. Mina fina vänner!

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics