torsdag 27 maj 2010

I morse...

...såg jag en liten redneck-nazist. Han var hemmagjord om man säger så :P
Han var så söt!! (hear me out) :P han hade tagit sin mammas XLNT-jeans i dammodell från Kappahl och kavlat upp två varv och morfars hängslen till trädgårdsbrallorna och knipit fast på morsans jeans:P Till det hade han en rutig skjorta som var jättepreppy...misstänker även den från Kappahl (eller så köpte mamsen den på Adelsten när det begav sig :P och det var INTE igår isf...den luktade 90-tal iaf).
Sen hade han nog rakat skallen själv för den var lite skrapad och rödflammig. Så gick han med sina hårdpolerade armépjuck från Överskottsbolaget, kutryggig och såg ut som han hade sålt smöret och tappat alla pengarna. Helt bortkommen såg han ut.

Jag ville skopa upp honom i en jättebamsekram och trycka honom mot min halvblattebarm och säga: det är okej pyret, du är tuff, hård och besynnelig (och jättegullig) men då kanske han hade sparkat mig på smalbenen eller nått :P

Jag tyckte det var roligt iaf. Alla skins jag har sett har SYTT på sig sina jeans och ser stentvättade, urmärglade och målmedvetna ut. Den här killen var lite gospluffsig, hade mer rumpa än jag och såg mest ut som en vilsen liten farbror :P hela grejen misslyckades liksom.
Fast vad vet jag. Han kanske var en råbarkad mördarmaskin :P

Aja..nu skall jag på bio.

Herrå

Och Puss på dig Aina för att du var mitt witness och berättar för mig hur det verkligen är och att jag inte är helt galen. Min extramamma!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tästing bitterfitter

 
Web Analytics