fredag 28 maj 2010

TRÖTT

Ögonen känns sådär som om man har gråtit...jag TROR inte jag har det (i sömmnen isf):P

Jag VILLE gråta imorse när klockan ringde halv 7 för jag var så trött! Jag hade sovit gott men för lite. Tvingade igång mig själv för att vara på KBT'n vid 8. Åt frulle och klädde på mig för att gå ut med hunden. Snabb titt på telefonen..missta samtal kl 06.59? Talsvar: hej detta är från fettomottagningen. Din tid idag kl 8 måste vi ställa in för psykologen är hemma o vabbar.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Så jag snubbade hunden på promenaden och gick o la mig igen :P
Sen knatade vi till mamma för att hämta hennes bilnycklar och sen åka och hämta bilen som var parkerad hos mormor.
MEN...jag lömde nycklarna till mammas lägenhet hemma (bra där) så det var bara att knata hem igen och hämta dom, knata tillbaka och stjäla hennes nya bil, byta ut mot den gamla (jävla trång gata som var fullparkerad...skitjobbigt att ha en stor SUV (nya bilen) och en till bil å hålla på och skutta mellan på en liten parkerinslucka.

Tillslut kom jag o Peugeoten iväg till besiktningen (hela bakluckan var full med koloniredskap och öl jag pallade inte hålla på o tömma..tog bort krattorna o så bara).
Den blev underkänd men vi behövde inte komma tillbaka. Tutan var ju som bekant pajko och ett positionsljus.
Så nu var det gjort. Sen köpte jag lunch på Rosa Pantern. Burgulsallad (det är arabuttalet, svenskar säger bulgur). Den var...fräsch, men ganska smakbefriad.

Nu tre kunder senare, är jag på jobbet. Det är lugnt idag. Undrar om det är lugnet för stormen i morrn?

Jag är så fetjävla trött på min "diet" nu. Inte för den är jobbig men jag har gått ner 2 kg på 5 månader :P
Älskar att mamma och pappa har tjatat om att cola light och godis (och CHIPPPPPPS Å CHÅCKLAAAD...pappas hatobjekt...fast eg älskar han det själv :P) är roooten till alla mina problem och om jag bara slutade med allt sött och gott så skulle vikten formligen raaaaaasa av mig. Mmmm eller hur :P

Jag saknar cola light. Och jag saknar godis ibland. Jag sa ju att jag skulle hålla ut ett år. På måndag har det gått ett halvt år.

Måste väl utesluta bröd, ost och allt annat som jag gillar också nu. Kanske pallari ett halvår.
Ja!! Det blir min nya grej :P Från och med måndag utesluter jag ost (ÄLSKAR!!!!) och majonäsiga såser....och cremefraichiga såser, gräddiga såser...nästan alla mejeriprodukter då :( uääääh.

Jag kommer kanske väga 133 gram mindre än i dag och ligga på suicidewatch på psyket i December då :P

Varför tycker jag mat är så viktigt? Eller ätandet?
Störigt!

1 kommentar:

Karin sa...

För att mat är en sån social bit=) och sen är det fruktansvärt roligt att äta GOD mat!!!!

 
Web Analytics