tisdag 4 maj 2010

kommer inte på nån överskrift

Idag har jag färgat utväxten på håret. Sist vi färgade blev allt bra utom utväxten som var talibanskäggsorange (ni vet som dom där extrema snubbarna som färgar sina skägg med henna så dom är knalloranga).
Så nu är mitt hår fiiint igen :)

Innan det var jag o bättrade på mina chanser att få malingt melanom :P så nu är jag inte lika likblek längre. Var ju nästan grönskimrande :P

Min laser strulade igår när jag hade en kund...störigt. Så laserkungen skall komma hit i morrn och undersöka vad som är fel. Den gik att använda efter ett tag igen men jag vill inte köra utan att veta vad som orsakade felmeddelandet.

Jag har NOLL träningslust just nu. Tvingade mig själv att gå på en halvkort (jag kan inte ens kalla den halvlång) promenad imorse. Utan hunden. Skönast så. Han är ju dampskadad!

Fan vad jag är trött och oinspirerad idag :P vill hem och sova. Imorrn skall jag kolla gallan. Tiden är 14.30 och dom tycker att man skall vara fastande när man kommer dit. TJENA!! Då kan man väl boka in folk före 12 iaf tycker jag. Men men.

äh jag har inget att bidra med...så jag slutar här.

Herrå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics