måndag 3 maj 2010

Imorse...

...ringde jag o avbeställde mormors tid hos läkaren för hon påstod att hon var smärtfri i ryggen och att det kändes bättre på det hela igår (och hade inte fått smärtisar på 2 dagar).
Jag ringde ett litet hest samtal från sängkanten precis när jag vaknade, innan jag gick o pratade med mormor.

Vad är det första som kommer ur tantens mun när jag ser henne senare innan jag går ut med hunden?
"jag har så förbannat ont i min rygg...vad beror det på?"

S u c k !!!


Fler oavbokade kunder idag som inte kom...tack för den. Från och med nu börjar 10% bokningsavgift för stora jobb och man FÖRLORAR den avgiften om man inte kommer...det är ingen handpenning som man kan dra av vid ett senare tillfälle. TOUGH!!! Skiter i om folk blir sura.

Lite senare...

Det tar alltid halva dagen för mig att leverera ett inlägg när jag skriver på jobbet.
Det blev en mycket bra dag tillslut. Morgonen började segt men det fixade sig :)
Nu är klockan obscent mycket och jag skall gå hem.

Puss på.....straffavgiften

Inga kommentarer:

 
Web Analytics