onsdag 12 maj 2010

Rondellhundar och grejjer

Jahapp...nu har jag väl förlorat halva kundkretsen för att jag uttalade mig på fejjan om Vilks. Men jag tycker ärligt talat att hela grejjen är så jävla sjuk.

Om någon från ett arabland skulle rita en bild av Jesus där han står och pantar burkar eller något annat "smutsigt" så skulle inte en käft (utanför bibelbältet i södra USA) bry sig. Det är en bild, en åsikt, något man inte kan ta på. LUFT!!

VEM BRYR SIG?!

Varför tar dom det personligt att en karikatyrbild förställer Mohammed som rondellhund?

Det är osäkra människor som inte har några argument förutom våld och ilska som hetsar upp sig.

Jag säger inte att karln är Gud men han har ju förfaan inte satt sig i en moské o bajsat. Han har ritat bilder!?
*Att han sen visade en video av två homosexuella karlar som drog på varandra med muhammed masker var en fetstor tabbe*
Men IGEN, varför inte ignorera detta? Varför GÅ på visningen? Man vill ju bråka då...det är det som det handlar om.
Är man en god muslim eller kristen eller vad fan man nu gillar så vänder man andra kinden till och förblir fredlig.
Det är inte gudligt eller fint i någon religion att slåss, hota, bruka våld öht. Varken VAM eller AlQaida anhängare skall få styra i vårt fäderneland. Fundamentalism måste gå bort...i alla former. Och vi måste kämpa tillsammans för det. Det är allas vårt ansvar.

Mina 2 cent.

Annars då. Jag är grinig (om ni inte märkt det än). Skall bli skönt att vara ledig. Jag är så jävla trött på alla kunder som beställer tid och inte kommer, möten som ställs in för att folk inte bryr sig (2 st idag). Jag är trött på FOLK!
Alla artighetsfrågor och svar går på rutin..."jo hehe det kanllar..du rå?"..."skönt väder nu va"..."och bilen går bra?"....ORKA.

Folk vill att jag skall ringa och ses...jag har inget att säga. Jag har ingen tid där jag känner mig sprituell och pratsam. Jag kommer hem..tittar på Days och sitter o dregglar framför tvn. Tack och godnatt.

Jag vill sova. I ca 10 år. Utan hund. Eller om han har kateter så kan få stanna.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
hur kan man ha PMS humör dagen efter man har avslutat mensen :P

BAH!

Vilken jävla dag. Vädret är fint iaf.

tjarå

1 kommentar:

Karin sa...

Kom och hälsa på oss!

 
Web Analytics