måndag 17 maj 2010

*titta bort om du är religiös*

jävla kukfittahorknullfittifanpisskukröööööööööööööööööööööövåååååååååååååååååål,
uppknullade jävla stroppfitt jävla snorkiga asjävel. Jag vill svära mera men nu kom jag inte på fler saker att skriva FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

Varför måste jag komma i kontakt med så dumma jävla fittmänniskor?
Man tänker att :jo men jag har ju lagt ut närmare en mille på en maskin som skall FUNGERA utan att strula. Men NEEEÈEE. Inte då. Den skall strula varannan fakking vecka och jag skall stå ut med deras rövhåliga lilla pygméchef som är SNORKIG!!!!! som kommer o lagar eller påstår att han inte vet vad han skall göra. MEN DU HAR JU SATT IHOP HELVETET...det finns ingen utom du som KAN GÖRA NÅGOT!! SÅ GÖR NÅGOT SOM FUNKAR PERMANENT!!!!!!!!!!!

Jag pallar inte ha fler kunder som NÄSTAN blir klara och precis då lägger maskinen av och dom har brådis och måste iväg och måste således komma tillbaka. Sen måste jag vänta tills nån jävel kommer o kollar vad felet är och under den tiden kan jag inte köra behandlingar alltså förlorar vi ca 6000 per dag. BRA!!!!! Och nån ersättningsmaskin har dom inte (och det budskapet levererades med ett skratt som om det var givet!)

KUKRÖV!!!

(här dog datorn och allt jag skrev efter det försvann (och det var massor)...nu är jag så jävla anti att jag tänker gå hem o gråta tills jag spyr och förhoppningsvis kvävs i mina egna spyor. Jävla fittikukfanspisshelvetesrövhål.

Fittjävlars

1 kommentar:

Anonym sa...

Kräv att de byter ut maskinen, på stuts!!
För det här är ju inte OK, Puss B

 
Web Analytics