söndag 9 maj 2010

Ny bil :)

på svenska.
Jag skiter i att översätta nu. Palla.

Jag hämtade hem Bettan idag :D Bettan är min magic metallic black colour concept Golf avantgarde :P
Bettan och jag har åkt runt nedkabbade hela degn idag och jag fick nackspärr och huvudvärk hehehe. Inte säsong ännu men jag gjorde 2 st ungar väldigt glada iaf :D dom skriade av förtjusning i baksätet.

Sedan åkte jag på middag hos pappa. Hans "fluga" (hon är kinesiska hihi) fyllde år. God mat och jag lyckades med sjukt stor ansträngning undvika efterrätten vilket var en stor smaskig (utseeende) morotskaka...my favorite :(

Brollan pressade i sig frikostigt. Efter maten ville han ta ett blodsocker bara för att kolla (pappa har diabetes och vi är ganska skrajja att få det båda två).
Brollan hade 1.1 HÖGRE än jag :P jag var fetnöjd!! INte att han hade högt utan att jag hade såpass lågt trots en stor måltid och juice + frukt!!

Nu skall jag sova.

Puss på näsan..(jag saknade mina pussvarianter när jag skrev på engelska)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics