söndag 10 oktober 2010

Godmorgon

Mmmmm vad jag sovit gott i natt...min säng är sjukligt skön faktiskt! jag vill sova mer men då kommer jag bli sådär trött att hela dagen blir en dimma och det är inge bra.

Jag vaknade av att jag hörde ett piskande ljud. Jag tänkte jävla hund varför skall du vara så pigg?? Så öppnade jag ögonen och tittade vad han gjorde...då låg han och sov men måste drömt om sin UNDERBAAARA matte (?!...eller Addis :)) för han viftade med svansen i sömnen vilket piskade mot madrassen haha SÖT!

Det var länge sen någon piskade skiten ur den madrassen ;)...hursomhelst blev jag en glad matte för jag kunde sova vidare. Det hade jag iof kunnat även om han hade tjatat om att gå ut...för jag vinner nuförtiden om det tjaffsas :P tillslut fnyser han och lägger sig och somnar :P

Igår eftermiddag var jag ju bjuckad på kalas hos U&U för sonen blev tonåring. Det var som att han hade blivit snyggare och "manligare" bara för han var 13 nu. Jättesöt var han :D i sin snygga skjorta. Vuxensebbe :)

Familjen droppade av och tillslut var det bara jag och Boan kvar. Hennes man ville hem o kolla på NHL så jag erbjöd mig att skjutsa hem henne senare för hon ville stanna. Vi hade jättemysigt!! Vi satt och pratade om massa olika saker bla förhållanden och kärlek.
Ullis sade en sak om mitt X som gjorde mig så förvånad att jag nästan började lipa...på ett fint sätt. Tack för dom orden U...det betyder mer än du tror för mig att du sade dom...för då vet jag att jag inte är galen som känner så själv.

Damerna U och B blev svajiga av allt vin så när vi skulle gå på hundpromenad så var det lite som en såndär kulstötar grej med 4 kulor...jag och Elsa ganska statiska i mitten och U och B på varsin sida som vinglade utåt sidorna ;) hehehe.

Harry rymde ikapp 2 Bichon Frissér som skällde ca 400 m meter bort...4 GÅNGER!!! Så jag fick ju lite motion också :S

Jag missade ju Volbeat konserten men jag fick en "present" i form av 2 fina samtal när det var mina favoritlåtar <3 då blev jag jätteglad och log som en liten sol. Dom andra bara skrattade åt mig och gick iväg hahah.

Nu skall jag ut o plocka svamp...eller iaf leta svamp och i Harrys fall..trampa svamp gissar jag. Skulle hellre åka och hälsa på Eges bebbe. Nåjaaa...i veckan kanske.

Ha en skön söndag...det tänker jag ha efter svampexkursionen!! Då väntar MINST 3 avsnitt VBÅ.....ooooooooooooooooooooooooh Bo Brady :P ;) (han är bättre än John Freak Black)

Puss

3 kommentarer:

Barbabitch sa...

Tack själv för igår!
Jag vaknade med ett ryck fyra i morse......insåg att jag somnat mitt förspelet....
Gissa om jag är opoppis idag!
Gick i alla fall upp och tog en åksjuketablett.....en halv denna gång , för jag hajjade att jag inte skulle må bra idag.....o det funkar ju så......
Puss

BitterTwitter sa...

Haaaaaaaaaahahahahahahahahahah somnade mitt i förspelet hahahahahahah :P
Livet är underbart när underlivet är bart ;)

Anonym sa...

Hej babes, tack själva för igår!! Jättemysigt att sitta bara vi tre och prata, igen??? (dock skall jag inmundiga lite mindre vin) Love ya!!! pussis bolel

 
Web Analytics