lördag 23 oktober 2010

Nu är det så..

..att det finns en människa som heter Boel. Boel är en ängel som peppar sina vänner i vått och torrt och alltid gör små fina gester för folk. Jag vet inte om Boel fattar hur gullig hon är egentligen? Eller om hon vet vidden av hur mycket hennes vänner uppskattar henne.Så jag tänkte säga det till henne. Boel...du är GULLIG!!!!!! Fattaru? :D Näe....det räcker inte...se upp Boan...jag skall göra nåt för dig :) så du hajjar!

Aina är också en såndär underbar änglamänniska. Hon skickar alla sina kommentarer på facebook med långa genomtänkta svar som visar att hon *korstecknet* läser allt jag skriver *korstecknet igen* anledningen att jag gör korstecknet ;) är för att Aina är min mammas bästa kompis och har kännt mig sen jag låg i pappas pung (nej hon har inte kännt på pappas pung..vad jag vet....ewww...ni ser jag är hopplös). Och jag blir lite lätt grön i nyllet av att tänka på allt skit hon läser som jag skriver...ni vet mammor ser man ju som lite känsligare (även om dom verkligen inte är det :P) och jag skriver ju lite mindre rumsrent och politiskt korrekt än folk gör i allmänhet :P

Aina kommer på små besök i salongen för att se om jag mår bra och klarar mig. Hon vet allt om mina föräldrar och tycker ändå om dom :P och vet allt om mig och kommer ändå frivilligt o kramar mig och får mig att känna mig så omhuldad.

Det finns många andra såklart som jag blir lika glad av...så bara för jag inte nämnt tex Ullis, Jeanette, hela högen i örebro, Emma, Ege, Katto, Hanini...jag kan fortsätta i all evighet...så betyder det inte att jag inte älskar er. Nu är det Big up för Boel och Aina i det här inlägget :D och puss på alla andra :)

Ni betyder massor för mig allihopa!!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är inte svårt när man älskar och är rädd om sina vänner. <3 puss hjärtat!Bolel

 
Web Analytics