lördag 16 oktober 2010

Jag städade..

..jag fejjade...och jag...slocknade.

Jag var i toppform...hunden sov och jag dammsög, torkade lister, svabbade, fiffade och piffade, duschade och sen kom Jeanette så jag fiffade och piffade hennes hår för hon skulle på årsfest med fotbollen...först hemma sen gick vi till salongen (för min plattång var puts väck)...och ungefär där dalade min stjärna :P

Jag hade glömt ta tabletterna och glömt äta frukost och lunch och när klockan slog 15så fick jag hjärtklappning, blev snurrig och fick ont i hela kroppen. Braaaaaa. Först kom jag inte på vad det var, tänkte bara att jag hade sockerbrist så jag smällde i mig en macka och ägg...ingen förbättring. Nu kom Ullis och hennes dotter också och jag började känna mig riktigt risig..först då kopplade jag att jag kanske borde ta medikamenten...så jag gjorde det och följde gästerna ut..sen dog jag i sängen TOTALT!! Just då tyckte Spotify att det var läge att spela "Wish you were here" av Ritchie Blackmore och hans musa. Då somnade och jag och drömde att jag dansade med mitt x till den låten på vårt bröllop och jag var så lycklig. Sen vaknade jag och grät. Jävla mediciner!

Inge bra! Men lägenheten...majoriteten iaf..är ren nog att slicka på :P

Nu skall jag ner i tvättstugan kl 20 och tvätta en massa sängkläder...det kommer så många som sover över att det blir MYCKET sängkläder att ta vara på.

Nu kollar jag på nån dålig film på 5an och känner mig lite..mittemellan...mellan ett sorgligt humör på väg mot ett bra humör igen.

Wish u were here :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics