måndag 18 oktober 2010

Myggbett!!

Vem får sånna i Oktober om inte jag?

Och dom blir stora, varma, stenhårda bölder med ett rinnande sår i mitten som håller på så i 2 veckor.
Och sen säger alla hånande och suckande till mig som om jag var ett efterblivet barn "det finns inga mygg". BAH!!
Säger jag att det finns mygg så finns det mygg!!!
Jag kan tillochmed höra dom små äcklen när dom pratar med varandra: "mmmmzzzzzzzser du mmmmmmzzzzden där mmmzzzztjockisen därrzzzzzzzzz henne vill jag mmmmzzzzuuuuga på"...men dom tänker inte på att tjockisen är allergisk!! Jävla egon...jag ger gärna bort den lilla blodfjutten...ta den!!!! Men behåll ert jävla gift!! Snälla, snälla, snälla.... :P

BRA DÄÄÄR...nu skulle jag springa till kassan och trampade sönder min USB-hub som låg på golvet och var kopplad till skrivaren. Som tur var så kunde jag knyckla tillbaka det mesta med en tång och TVINGA i skrivar USB't igen (kan det börja brinna??). Är det el i USB kontakter? Jag funderade på att använda tänderna först men vågade inte sen. Jag tror jag är den enda som har hjärt-lungräddningscertifikat här :P *note to bittertwitter...ha en liten kurs med personalen*

Helgen förlöpte helt okej. Jag städade hela lördagen och och var på landet på söndagen. Vi vinterpiffade stugan, drog upp vattenledningar etc. Jag älskar när vi gör det för då är det inget mer tråkigt kvar att göra förän nästa år :P

I vinter hoppas jag kunna åka skridskor som en gudinna :) jag är ett litet skridksoäss men pga min substansiella kroppshydda :P har jag undvikit både det och skidor..men nästa år (efter jul alltså) skall det bli åka av så jag blir alldelles rosig i nyllet! Jag har saknat det som fan. Älskar att åka skridskor en skön vintereftermiddag...snabbt och långt. Mamma glider på långfärdsskridkor och jag på mina hockeyrör. Åååhhhh.

Vi kanske skall åka till Sälen...det är minst 15 om inte 20 år sedan jag åkte skidor ordentligt. Skall bli hur kul som helst!! Längtar. Mest längtar jag efter att komma i termobrallorna med långkallingar under :P det var ännu längre sen DET hände.
Man slutar successivt med allt man gillar för man vill inte skämma ut sig genom att inte komma i kläderna elle rsvettas som ett as. lika med MC-livet.

Inga kommentarer:

 
Web Analytics