fredag 15 oktober 2010

Lick ass kommentarer

Jag sitter då och då och kollar i andra bloggar och extremt sällan i kändisars bloggar. Men en sak har slagit mig när det kommer till lite "större" bloggar som Carolina Mynning :P, Schulman eller andra...att kommentarerna är så jävla inställsamma. Då har jag hellre mina 1 eller 2 kommentarer på sin höjd.

Nån "blogkändis" skriver: "ikväll skall jag pilla mig i stjärten"..varpå 34 st kvinnor (oftast) men en del män, alla i typ 40-50 årsåldern skriver saker som: "klart du skall pilla dig i stjärten...go for it gubben vi stöder dig...glöm inte bilderna...jag pillar i stjärten varje daaag" (okejdå pilla i stjärten var ett dåligt exempel...men ta vad ni vill som är lite kräjsi (crazy för er som inte fattar fonetik)för att alla vill va ballast på sina bloggar.

Alla sånna här som kommenterar på det sättet...fullständigt skriker ut: ooooh välj mig som din kompis...jag tycker du är så cool...lys över miiiiig jag vill vara din groouuupiiiiieeeee.

Okej jag överdriver..men det är så äckligt mycket inställsamhet. Tillochmed på matbloggar. Man mår fan illa. När Emilio står och kysser sin Pernilla...och när Orup upp i Mercan friar, till Sofia...mår jag riktigt illa....Jag mår illa! :P (förlåt jag har druckit Cola..och ätit godis...inte bra kombination när man skall blogga :P)

Därför mina vänner finns min antiblogg :D med mycket FÅ kommentarer :) men jag vet att ni sitter o sneglar på den för jag har besöksräknare hahAA. Man kan tom se var i Sverige folk sitter och sneglar ;) (...till och med i Tierp, hej Lina hihi).

Närå...
Men kolla runt...min blogg lär ju inte vara den enda ni läser (så faschinerande är jag inte :P). Jag vill inte ge några exempel för det skulle kanske uppfattas som bitchigt. Det är inte blogginläggen i sig jag rackar ner på...utan alla sjukt inställsamma kommentarer...det är för kletigt!
Och kollar man flera inlägg så är det samma jävlar som sitter o kommenterar på samma sätt hela tiden (Boel nojja inte..jag snackar inte om min blogg :P..jag gillar kommentarer, ni ger hälsosamma kommentarer :)). Dom här ger så jävla kletiga kommentarer.
Ingen är så jävla hjärtego och snäll och rosig jämt och håller med om allt som skrivs som dom gärna vill påskina.

Bara en liten (!?) observation.

Nu har jag ätit för mycket godis (jag trycker i mig allt jag kan innan operationen...logik på hög nivå :P inte) och mår illa, JAG MÅR ILLA!!! Bäst att ta en till :P

URK

Inga kommentarer:

 
Web Analytics