onsdag 27 oktober 2010

Klockan är mycket

och jag har en liten bebis på besök. En 3 veckors bebbe som ligger i gästrummet med sin mamma. Vi har gosat och busat hela kvällen. Hon är så söt! Men hon ser mer indisk ut än halvafrikansk ;) jag kallar henne lilla Apu ;)

Harry har varit så avis hela kvällen för att matte inte fokuserar på honom. Han ville slicka i sig bebisen och blev trumpen när han inte fick.

Jag är TRÖTT! Har haft 2 skitdagar rent ut sagt. Jävla skitmänniskor som tror att man kan beté sig hursomhelst...

Jag tror stenhårt på det allmänna kretsloppet. Dumpa din skit på andra och du skall få skit tillbaka!

Tack och hej bajspastej

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

......Men varför låter du dom dumpa det på dig...????

Anonym sa...

Hrkl, just D, ska de ha respekt får de ta mig f a n visa dig det också. Kram B

 
Web Analytics