lördag 23 oktober 2010

Lööördag

(skall uttalas med örebrodialekt för total effekt)

Lördag o jobbar. Vissa lördagar är det riktigt kul...idag är inte en sån dag. Det är inte tråkigt heller men jag blev på nåt konstigt jävla gråtmilt humör helt plötsligt. Måste vara ägg i farten...ja som rör på sig menar jag. Ägglossning!!

Igårkväll bjöd jag in Harrys dagmatte på en grogg för hon och mamma har massor gemensamt och mamma hade bestämt att hon skulle grogga hos mig :P så jag gjorde två flugor på smällen så att säga :P

Det var trevligt men jag tycker att mamma är pinsam. Om man ställer fram en chipsskål så tar hon hela skålen. Hon pratar med hela munnen full av chips och blir högljudd av G&T :P

För det mesta klarar jag överförfriskade männikor men vissa dagar så är dom jävligt störande. Såfort jag ville säga något så avbröt hon men när jag påpekade det sen kändes hon inte vid det och tog illa vid sig :P

Förhoppningsvis så kommer dom börja gå på massa kulturella saker ihop och mamma får ett liv som inte inkluderar att bara umgås med sina ungar! (även om vi älskar dig skyhögt mamma så behöver du hänga med andra än oss).

Så...som omväxling skall vi till MAMMA och äta mat ikväll :P
Mormors födelsedagsfirande med hela familjen. Det blir champinjon och smördegsinbakad fläskfilé (mamma KNÄCKER på att göra det) med hasselbackspotatis och marängsviss till efterrätt (jag orkade hålla på..det var mitt uppdrag att fixa efterätt :P). Det blir nog mys. Det var ganska länge sen vi samlades hemma och åt ihop.

Jag sov som en kratta i natt (jag vet inte hur dom sover men det lär ju inte vara skönt). Vaknade 365ggr och vände på mig o somnade om...and repeat!
Störigt är det iaf!

Skall bädda om ikväll...duscha och städa rummet...göra allt man KAN göra för att sova bättre. Hoppas det funkar. Jag älskar att sova ju :(

I vanlig ordning så skriver jag inlägget över ca 5 timmar :P jag har just satt mig ner efter att jag lasrat konstant i typ 4 timmar och inhalerat ett bröst, en bikinilinje, flera skägglinjer och lite annat mumsigt. När jag dör av cancer om ett par år kan ni ju skriva "dog för skönhet" på min gravsten :P ;)

Nu skall jag gå o ta hål i ett öra eller kanske 2.

Herrå :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha haa, det finns väl sämre saker "to die for"
Beauty kills... det är fullmånen som ställer till det för sömnen ;) Ha det mys i kväll! Pussis Bolel

 
Web Analytics