tisdag 5 oktober 2010

Heh..

Jag har skrivit typ 3 skitlånga inlägg idag och blitt irriterad på dom lika många ggr och tagit bort dom.

Det har varit en SÅN dag i dag så var glada att jag inte fick ut något på nätet :P

Jag gick väl och lade mig för sent igår antar jag. Jag och Harran gickpå kvällspromenad i kylan igår kväll och jag frös verkligen ända in i benmärgen.

Gick min vanliga tur på gågatan när jag ser 3 sjukligt lyckliga människor stå i en liten formation och le så jag fick kramp i kindmuskulaturen. Jag blev lite på min vakt...som den svarvade stadsbo jag är (på landet hade man nog tyckt att det var jättesympatiskt och gått fram och hälsat elelr nåt :P) men bor man i Muppsala så vet man att om någon står på gågatan aka BLÅSHÅLET en sen oktoberkväll och ler som ett fån (utan att prata sinsemellan ens) så är dom a)påtända b)har permission från psyket eller c)är religiösa.

Dom vände sina heliga små ansikten mot mig och sade: "hesuuus elskar deJ...han är så licklig att do finns"...
Jag muttrade att "det var han nog ganska ensam om att tycka men tack, tack" :P nickade och gick vidare.
Det är samma kvinna som brukar kånka runt på en förstärkare (gissar att det är sonens gamla gitarrförstärkare..ni vet en såndär man får i ett set med en elgitarr för typ 1990:-) och mässar om att Jesus älskar oss...han låte sitt ansikte skina...blaablabla. TYST!

Varför måste alla fanatiker dela med sig av sina jävla övertygelser. Sitt hemma och var lycklig då. Måla om kyrkan och prata med likasinnade...vem bryyyyyr sig? Det är som innan valen...alla går och messar om sina partier och ännu hellre om dom andra partiernas brister. BLÄH...gör en film på YouTube så folk som VILL sitta och runka till ert budskap kan det och vi andra kan gå på våra frusna små hundpromenader utan att välja om vi vill ha bredband med 3...Tele2's nya laptoperbjudande, centerpartiets ärtgröna byxor, Amnestys medlemskap eller bli älskade av Jesus. JAG VILL BARA GÅ PÅ EN HUNDPROMENAD !!!!!!!

Men man kan inte gå på stan utan att bli bombad av människor. Det var just detta jag hatade med Istanbul. Nu är det fan samma sak i Sverige. Iiih jag känner att jag glider in på försäljarämnet och det pallar varken jag eller ni just nu men tro mig...det kommer!! Förr i tiden var det en eller annan dammsugarförsäljare som störde en någon gång per år. Nu måste man bryta sig fram på stan för att slippa dom och prata inte ens om telefonförsäljare. Bah! Just ja...inte prata om dom.

Ägget skall antagligen föda inatt :O hon hade skjutit proppen redan :P jag är uppspelt som en flippermaskin. REXTrions första lilla bebbe kommer i natt (hoppas man). REXtrion är jag äggy och em för vi hade alla rexcyklar när vi var mindre...och var således...rextrion tadaaaaa :P

Det blir en mjölkchoklad bebis eftersom pappan är från Afrika. Jag är så nyfiken att jag smäller av. Jag tror det blir en tjej! Jag vill ha söner när...om jag får barn. Iaf första. Men det lär ju inte va aktuellt på ett tag! :P

Jahapp...nä nu skall jag kolla på Sherlock Holmes...har redan börjat och den verkar kack...Sherlock Holmes skall inte va nån konverterad amerikansk actionsnubbe som kör Jackie Chan teknik när han fightas...han är en torftig töntig snobb. Man skall nog inte se den om man har läst böckerna. Jag tvivlar på att jag ser klart den.

Har noll tolerans för dåliga filmer nuförtiden. Gillar jag det inte så går det fetbort. Är det på bio så drar jag..är det hemma kämpar jag klart sålänge jag kan. Men vaffan jag har gått filmkunskap och jag är inte helt tappad bakom flötet när det gäller litteratur...så kom inte med dåliga filmer fan :P då blir jag trött!

Det är inte så att jag inte kan njuta av en skön hjärndöd komedi som "dude where is my car"...duuuude...sweeeeet....duuuuuue...sweeeeet...
men gör inte en film som höjs till skyarna av alla så när man ser den inser man att man skulle kunna göra en youTube version som skulle bli bättre genomtänkt. (youtube är mitt favoritämne just nu).

Såå...nu går jag o ger Twatface en chans till....he better deliver!

Herrå å sånt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Religion ska behandlas som en penis....You don't show it off in public and you don't ram it down your childrens throat.

/Lorden

BitterTwitter sa...

Hahahahah klockrent :D

 
Web Analytics