torsdag 14 oktober 2010

Nattvandring

Om någon fick rapporter om ett galet muttrande fruntimmer i skitfula mjukis-Uggs, mjukisbyxor med nattlinnet hängande utanpå hängandes under fleecejackan som gick och väste åt sin hund kl 4 på gatorna i uppsala...så förnekar jag allt :P

Jag vaknade av det där skitirriterande ljudet som betyder vakna dååååå matte...jag tänker inte skälla men jag sitter här och gör missnöjda små sånger tills du vaknar!! Han liksom sjunger från ett högt ljud till ett mörkt: MMMmmmmmmppphhhhh. Det går inte att skriva det i bokstäver.

Så jag var ute och slösade underbar nattsömn på ett falskt skitalarm. Det är stunder som dessa då man vill lyfta sin hund i öronen och klämma ur honom som en kaviartub. Jag hade gett honom 17 chanser att skita innan jag gick o lade mig. MORR! Fast jag somnade om snabbt.

Visst måste man ha ett underbart faschinerande liv om man skriver om sin hunds tarmtömningar för jämnan? Japp...så är det!! I know u wanna be me....*host*

Näe nu tröttnade jag på mig själv totalt....herrå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics