söndag 3 oktober 2010

mmm

Gissa vem som känner sig dum idag ;P

Men i vanlig ordning skall jag låta det stå kvar så jag inte skriver sånna patetiska saker igen...avskräcka mig själv alltså :P

Ville mörda Harry i natt/morse då han ryckte som en idiot och hoppade upp och ner och frenetiskt slickade sig och smaskade som en galning. Förr har han gjort så utan tydlig anledning och jag halvsov och analyserade inte varför han höll på så...jag tänkte bara egoistiskt och blev sur att han väckte mig...

NU ser jag att han har ett öga som är inflammerat :( stackarn...han kan ju inte prata :( jag är dum som har irritation som första reaktion. Men jag såg verkligen inget då...nu så plirar han med det ögat men det gjorde han inte då. Tur att man har Fucithalmic hemma från förra gången.

Lilla bubben...förlåt! Nu ligger han under soffan för hans matte var taskig och morrade åt honom förut :P

Aja...ut på promenad och börja om :P

Sen har jag en massa bra filmer att kolla på. Najs.

Herrå typ å sånt

Inga kommentarer:

 
Web Analytics