måndag 4 oktober 2010

Jaaa...äntligen är måndagen slut!

Jag hatar måndagar!

Jag tycker synd om måndagar för att dom finns. Måndagar har en ful fet morsa med mustasch och luktar fiskaffär!!

Okej ni hajjar poängen.

Fast idag gjorde jag en jävligt bra kassa och det kommer ideligen nya kunder som blivit rekommenderade av sina vänner och bekanta och det är jättekul. Många säger att det är bemötandet vi ger dom som gör att dom vill komma tillbaka och rekommendera andra att komma hit määä.
:D

Mor och bror vill umgås ikväll...visst låter det ofarligt och normalt? Ungefär som en stilla vattenyta i något träsk i Amazonas?? men se den gubben har jag gått på förut sörrö'.

Skulle du hoppa i och bada? Nä just det. Pirayor och krokodiler syns inte alltid på ytan :P Jag tror jag bangar....för mina nervers skull.

Drar hem och sätter på en rulle, tar en lättöl och softar med min hund. Han käftar iaf inte tillbaka. Ju fler människor jag träffar desto mer tycker jag om min hund!

Puss på......vad skall vi ta idarå...puss pååååååå......hornhinnan :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics