lördag 9 oktober 2010

Jag storknar...

...av trötthet. När lillkussen kommer på besök så lägger vi oss aldrig före halv 2 och sen ligger vi och gaggar och skrattar tills AAAAAAALLdells försent. Man får ju komma ihåg att jag är gammal tant nuförtiden :p

Igår hade vi en mysig kväll. Vi gick på restaurang med mormor, mamma och bror efter jobbet. Sushirestaurang. Det var gott men lite....mja...jag brukar gilla sushi men igår kändes det som man saknade något. Jag tror sushi skall ätas till lunch...men om man går ut på kvällen så känns sushi för....fattigt hehehe.

Jag menar...om man ändå skall ut på restaurang och äta och slänga ut pengar så kan man ju fixa en redig köttbit med bea på för samma pengar. Jag blev tvärmätt...det handlar inte om det. Men det kändes som...jag ville sätta tänderna i något smakrikare liksom. Ja så! Men man lär väl så länge man lever ;) inte sushi till "finmiddag" igen.

Vi var på vippen att beställa in efterätter när jag frågade om vi inte ba skulle åka hem till mig ist och göra en Gino (min nya favvo) :P och alla tyckte det var en bra idé. Kul, tillochmed fuckface hängde med :)

Så mormis och mamma åkte i förväg så åkte jag kusse och fuckface och handlade frukt till Ginon. Vi hade så sjukt kul och skrattade så vi nästan blev utslängda. Kussen gick runt och sjöng små grodorna med munnen stängd..medan hon blåste upp likosm mellan tandköttet och läpparna så hon såg ut som Homer. Fast munnen var helt stängd hörde man varenda ord hon sjöng inne i munnen liksom...hon såg ut som en helt störd buktalare hahaha.

Väl hemma och ginon gjord och äten så blev jag smälltrött och gick o lade mig på sängen för mamma och bror började sina intelligensdiskussiner och ädr har jag inget att hämta ;)
Efter någon minut kom Harry och sen kom hans svans...mormor. Efter ännu ett tag kom lillkussen (hon är 25 men det är lill för mig :P) så tillslut låg vi sked allihopa i min enorma säng (180 rocks). Vi fick hissa upp mormor eftersom jag höjt den och hon frågade säkert 20 ggr vad jag hade gjort med sängen :P

Sen låg vi där och kramades och myste...värsta ormgropen :P Lillkuz och jag började prata om massa roliga saker som mormor hade sagt och gjort sen hon blev dement och vi skrattade tills vi grät...jag kunde inte andas...det vara bara sånna där Cheyne Stokes andningar som kom ur mig tillslut :P

Mormor låtsades bli förolämpad av våra skrattsalvor men hon lyckades inte. Man märkte hur hon verkligen njöt av att ha ett favvobarnbarn på vardera sida om sig och bli kramad och pussad på.

Jag fattar inte hur en människa som duschar en gåmng i veckan kan lukta så gott!?!

Hon luktar himmelskt. Puderfräscht. Tänk nytvättad tvätt. Ååååh...jag snuffade på henne så mycket att jag nästan inhalerade en hel kind (dom är så lösa och sladdriga nu när hon är smalis :P). ÄLSKAR MIN MOMMO!!!!!

Nu undrar jag var fan min kund är...som skulle va här för en kvart sen. Jag hade varit ledig annars *morr* (går o kollar vid kassan)

GRRRRRRR...dom ringde NU och bokade OM till 12....jag kunde sovit till 11 ist för 8. MORRRRRRRRRRR. Alltså jag kansk skall förtydliga...vi harstängt idag..jag kom in enbart för den här kundens skull.

Jahappp...

Bara för det skall jag gå o måla fransk manikyr nu.

Herrå :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics