torsdag 21 juli 2011

Rövdag

Vilken skitdag.

Jag måste skriva av mig (huvudet bultar och hjärtat snörper ihop sig av stress kring jobbet) men jag har inte tid nu.

Som tur är har jag iaf lyssnat på mycket musik idag det gör livet lättare.
Gammal hederlig rock. Jag finner verkligen mig själv i texter...jag älskar texter och betydelser!

Kanske har lyckats få till så jag kan leda en hårdrocksklubb en dag i veckan på ett ställe som kommer byggas här i stan. Värdinna och musik.
Får väl se hur det utvecklas.

Jag får skriva imorrn eller nåt...

Hoppas jag somnar som en klubbad säl ikväll....

När jag läser Mötleys bok The Dirt önskar jag nästan emellanåt att jag kunde ta heroin och fly från tillvaron ett tag. Det är en skitdum och naiv sak att säga....men det vore skönt om det fanns nån flykt.

Tur att jag har en dator och Spotify och YouTube...and thank GOD for music!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics