lördag 16 juli 2011

Lööördag :)

Jag älskar fredag kväll och lördag :D och onsdag...och tor...äsch allt efter tisdag är underbart :D

Jag är vanvettigt trött nuförtiden.
Kanske dags att sluta vara så envis och vägra järntillskotten som man skall ta när man opererat sig. Men jag vill inte skita svart *grr* räcker det inte med att jag har en svart själ? :P

Jag tror av någon anledning att jag kommer må bättre om jag snoozar en timme ist för att bara SOVA den timmen. I går satte jag återigen klockan på MYCKET tidigare än jag skulel kunna klara av att göra mig klar på. För att jag skall kunna låtsas att jag kan ligga och dra mig.

Jag måste nog ha en såndär klocka som min bror har...långt utom räckhåll från sängen och som ett krigslarm som varnar om Sovjetiska pansarfordon. Mm...precis...hÅnÅåm skall vi haaaa.

I natt när jag hade gått och lagt mig och somnat så väcktes jag av en sjuhelsikes krasch ute på gatan och en tvärnit av en bil...det var ett riktigt obehagligt ljud som trängde sig genom mina öronproppar tillochmed.

Utan att jag riktigt hade öppnat ögonen gjorde jag en Jean Claude Van Dame actionrullning tvärs över min 180-säng och slog foten i min verktygslåda (sminkväskan :P...en RIKTIG verktygslåda...ja..jag HAR problem) varpå jag öppnade ögonen och såg stjärnor som jag blandade med könsord.

Jag fick upp fönstret och var lite nervös vad jag skulle se för det lät verkligen som om en människa blev påkörd. Men det var bara nån husbil och en taxi som hade pussats lite i trafiken. Då orkade jag inte engagera mig. Jag hade tänkt erbjuda mina supernörse egenskaper annars...tror jag...tydligen agerar dom (mina sköterskeinstinkter alltså) på autopilot utan att fråga mig om JAG vill deltaga :P

Sen kunde jag inte riktigt somna lika bra igen men det gjorde inget. Det var mysigt att ligga och gosa kudde ändå.
Tillslut slumrade jag in och drömde en massa knäppa drömmar om folk jag borde sluta drömma om :P

Det är kul att jobba idag. Elina jobbar och hon är mysig att jobba med. Så glad och lätt att prata med.
Hon snusar Skruf och jag fick ett väldigt sug att prova...DUMT.
Efter att smärtan i käften hade lagt sig så blev jag snurrig som fan och sen började jag svettas och efter kanske 20 minuter bestämde jag mig för att sluta snusa. det var ju inte alls så svårt som folk påstår ;) fattar inte vad det gnölas om. Jag saknar det inte ens :P

I vanlig ordning är mina kunder över 20 minuter försenade...men det är ju standard för ickesvenska kunder. SUCK!!

Nu tycker jag att jag besudlat era näthinnor tillräckligt för tillfället.

Puss på ögonen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics