lördag 23 juli 2011

Stugan

Skall ut till landet.

Skall bli skönt men jag känner mig helt konstig i huvudet. Jag vaknade med världens skallebang och nu efter 2 naproxen är det tolerabelt men det känns fortfarande som jag har bölat ögonen ur mig. Jag har inte gråtit men jag känner mig som jag har gjort det.

Jag är helt dämpad av Norges tragedi...det är vidrigt. Även om det inte var islamister som man tänkte först, såklart...så är det lika mycket terror i mina ögon ändå.

Jag är utmattad...men jag brukar sova asbra i stugan så jag hoppas jag tar igen allt där i natt. Harry och jag skall sova i lillstugan. Jag är inte galen i att sova där själv men men...
Harry kan ju gulla ihjäl inkräktare :P

Äntligen har jag duschat det lilla skräpet så han luktar ljuvligt. Han är så kärleksfull och söt just nu. Prutthund :P

Nu skall jag snart packa ihop lite mat och sticka ut till sommarstugan då.

Jag har bestämt mig för att skita i lägenheten just nu. Jag pallar inte i helgen. Jag måste stänga salongen ett tag pga anledning (som Jonas brukar säga) och då kanske jag hinner. Då skall jag köpa sopsäckar och slänga hämningslöst. Ingen jävla nostalgi. Minst saker när veckan är slut vinner. Skall bli skönt. Vill fan att det skall eka här hemma.

Egentligen vill jag sälja alla möbler och börja om...får se om jag gör så.

Igår natt begav jag och Helena oss iväg för att bada i Fjällnora mitt i natten. men på vägen ut så började himlen blixtra och helt otroliga himla fenomen uppstod. Det var två ljusa moln mot natthimlen som lyste upp..det var som att det åskade i dom två molnen BARA. Jag hade gett vad som ehslt för att ha min canon med mig men så smart hade inte jag varit. jag filmade så gott jag kunde med mobilen men det gick ju inte att jämföra.

Även om vi aldrig kom till stranden så var det magiskt...jag stog i framsätet och fotade genom mitt nercabbade tak vid sidan av vägen och lyssnade på Def Leppard medan himlen underhöll oss där vi var ensamma ute på landet. Ljuvligt!

Nu skall jag som sagt skrapa ihop lite skit till sommarstugan.

Kram

Inga kommentarer:

 
Web Analytics