fredag 15 juli 2011

Inlägg 900 :O

Fan vad fort det har gått !!

Jag har inget att säga...

Så jag säger inget mer...

(mmm jag är fortfarande lite apatisk inför...livet...kärleken mest)

PS: fan jag MÅSTE ju säga lite till kom jag på för ni undrar väl hur kamikazepiloten Harry mår, snälla som ni är.

Han spydde upp en tampong på sjukhuset efter MAXDOS av kräkmedel...han vill everkligen behålla dom där pluggarna. Äcklo.

När vi sen kom hem så berikade han min matta i köket med två till. Han har alltså spytt upp 3 SUPERabsorberande tampax tamponger. Jag tänkte...det måste ju vara rubbet. Han är en liten liten hund.

Men...

Sen dess har han skitit ut 3½ till tamponger. Det sjuka lilal helvetet har alltså ätit MINST 6½ tamponger??!? Han är ju inte vanlig....

Så jag hoppas slippa skämmas på promenaderna nu i fortsättningen. Det är ju lagom kul när det hänger snören ur ens hunds rumpa :P

Det händer fan bara mig.

fred ut

Inga kommentarer:

 
Web Analytics