tisdag 5 juli 2011

konstigt

En person kollar bloggen ca 2 ggr per dag...man blir smickrad och frågar om dom läser och dom tvärförnekar och sen upphör besöken.

Jaja...

Hoppas du vågar komma tillbaka för vi har samma humor...du vet det. Du vet att du dras tillbaka...sorgligt att inte kunna erkänna det!

Mycket just nu som suger tycker jag. Känner mig ganska knäckt faktiskt. Hoppas det bara är tillfälligt och blir bättre imorrn.

Pappa ringde och frågade om jag skulel jobba i morrn jag sade att det skulel jag INTE! Jag sade att jag gör pappersarbetet hemma, vilket jag gör...det verkade lugna honom lite.

Har mycket att ta upp med honom. Jobbigt :( men han gör oss inga tjänster på det sättet han beteer sig nu.

Nu skall jag vårda mitt hjärta lite. Det är omtöcknat och blöder lite.

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics