fredag 29 juli 2011

Tjenis Penis

Jag är lite trött på min kropp.

När jag har som minst happening in my life så vaknar libidon TOTALT!! VAFFAN!?! Försvinn!!!
Jag menar hur kul är det att gå runt som en jävla brunstig kossa och svanka och puta utan att.....fullfölja? Hehe...:P
Hmmm..hoppas kunna döda det i joggingspåret senare..om jag orkar.

Sabina och jag skall färga varandra nu efter jobbet.
Det är sjuuukt mycket att göra den här veckan.
Folk rasar in och vi har inte kunnat ta emot alla som har kommit men vi gör vårt bästa :P
Knepigt när alla är nöjda och man inte hinner ta hand om alla när dom kommer tillbaka. Men snart har jag min personal igen. Snaaaart!

Ett litet vitaminpiller i tillvaron kom in med en CV idag. Hoppas hoppas hoppas det blir lika bra som det lät! Diggade henne stenhårt!

Hm...vad mer?

Nä nu måste jag sätta fart här för det ringde från en annan salong och jag skall låna ut färg åt dom. Jag är så glaaaaaad att dom hör av sig för deras chef var ganska tävlingsinriktad....nu måste jag sluta för pappa kom och han beteer sig som en horunge :(

Hjärtklappning deluxe

Inga kommentarer:

 
Web Analytics