onsdag 13 juli 2011

In the dåggihåspital

Detta kan få bli en indirekt fortsättning på det tidigare inlägget: äckliga jävla hundjävel eller vad jag nu skrev :p

Jag har ju gäster som sagt och dom rör sig ju helt fritt i lägenheten såklart. Men dom kan ju inte veta att jag slängt tamponger i badrumssoptunnan o att min hund är mer sugen på fittblod än den mest svarvade vampyr som skapats i Hollywood.

Min kusin satt uppe med sin brors tjej o hade therapysession från 3 då jag la mig till ca 7. Under den tiden o efter dom lagt sig lämnade dom alla dörrar öppna..det går inte att låta min hund ha frigång utan att lyfta undan alla soppåsar o ätbara saker men som sagt...dom tänkte väl inte på det kl 7 på morgonen.

Så harpan festade järnet på ca 4 tamponger :-( jag hittade bara fluff när jag kom upp vid 9. Allt var ätet, papper, rubbet.

Tänkte inte ringa först för det år inte hans 1a tampaxäventyr men mer än 1 är för galet, deras tarmar är inte stora. Så jag pinglade Ultuna som beordrade in oss ögona böj!

Så nu, 2 sprutor senare har en...jag skäms verkligen...ANVÄND tampong spytts fram.

Jag blev jättelättad när dom lämnade rummet för att låta mig sköta kräkjobbet. Jag skulle hellre dö än att dom ska se mina tamponger, uppspydda dessutom :s

Jag vet inte om han har fler. Hoppas inte men det är sketafarligt om det är så.

Nu har lilla 'kräket' somnat.

Nästa gång vi har nattgäster får han bo i bur o JAG får lägga mig sist.
Detta kommer kosta fett...bye bye sparade 6k till londonresan :-(

Verdammt ja!

Tydligen får dom in tamponggourmander ganska ofta.. Ska man skratta eller gråta åt det? :p

Igår skrev jag på fb att jag ville skänka bort honom till nån kinarestaurang för jag var sur att han demolerat sopsäcken i köket (som igen lämnats åtkomlig av ovetandes gäster).
Han kanske fick nog av livet o tänkte: adieu grymma värld. Nu sväljer jag häxans använda tampax o antingen dör jag av blodförgiftning eller tarmblockad (tarmtamponad haha, yrkeshumor, reds anm). Han kanske mumlade som en liten terrorist: Allah är stor (han har ju muslimskt påbrå) nu får jag mina 72 tikar fifan :p

Nu har vi kräkts klart o betalat 1300 spänn för nöjet. Nu börjar operation övervakning av bajs och eventuella buksmärtor ifall han får igenproppad tarm av det som e kvar.

Jag vägrar låta någon gå ut med honom för tänk om dom måste plocka upp en cirkulerad tampong :O o jag kan inte rasta honom i stan som jag brukar för fan så jävla skämmigt när han står o klämmer (hundar är asfula när dom bajsar o harry är ÄNNU fulare ändå..när han skiter alltså)..så skriker han som han alltid gör när han ska skita ut något stort han ätit. Han skriker som Patti LaBelle, folk tror ju att man skadar honom.
Sen föder han fram en liten döfödd tampax med snöret som flaxar i vinden utanför JC på gågatan :-S

Jag ser det framför mig..:-P
Nänä, det blir att bära honom till en öde urskog :-P where no one can hear you scream mohahaha.
If u scream and no one hears you, did u really scream? :-P
Nu ska jag köra hem tampongdammsugaren.

Vetrinären berättade att cockerspaniel är galna i äta äckliga o knäppa saker. Allt från bh'ar (?!wtf) till tamponger.

Knäpphundar!

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics