onsdag 20 juli 2011

TJOHOOOOO 2.0

Jag klarade iRobix (min nya benämning på det för jag hatar att skriva aerobics...det är träligt att skriva). Jag lovar att Applejävlarna stjäl min perfekta benämning nu och gör en fakkin app av den :P då skall jag stämma dom :P och sen köpa en iphone för pengarna :P

Nu har jag ingen änärshiii kvar i kroppen. Jag och Sabina röjde undan alla stolar och fick ett balgolv till vårt förfogande. Sen tog vi upp min dator och köppla på Spååitfaj till stereon och drog på satan. Sen hade min underbara lilla instruktörska satt ihop ett helt klockrent ...schema? Program, block inte faan vet jag men det var askul.

Okej tant är lite stel och så här och där och kanske inte tar i så mycket på ALLT men fan svetten bara spruuutade. Så jävla coolt. Det var som i min gamla hiphopdans dagar. Inte för att man tog i så hårt då för man skämdes och ville va cool...men hela grejen med et två tre fyr fem sex sju ått...hahahah jag blev alltid så jävla störd på det när Emma och Ege framförde sina dansrutiner för mig när vi var yngre. Vaddå FYR OCH ÅTT? Hahahahamen det är så man säger ju...det passar bara liksom :P

Vi körde hårt i en timme och avslutade med lite diffusa situps och armhävningar. Jag vrålade rakt ut av bekastarövningen..ni vet när man ligger på rygg och den andra tar ens ben o kastar iväg dom så skall man hålla emot och dra tillbaka dom med raka ben.

I förrgår körde jag den där lilla rullmaskinen som man gör rullande armhävningar med och jag hade träningsvärk som satan i magen....


Ooooj nu dör mitt batteri :O


Hej och sånt nu skall jag hem och duscha :D pöööööööööööööööööööööösssssssss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics