tisdag 12 juli 2011

Schleten

Jag är för gammal för sånt här ;)

Kusinerna är ju som bekannt i stan. Det blir sena kvällar och det är andra natten i rad jag lägger mig när det är ljust ute :P Tant orkar inte sånt här i längden förstår ni.

Det är ju okej för Anders (som är lika gammal som jag) han smiter hem till mormors lugna lya med frugan och ungen...men jag är singel, obunden och har INGEN ursäkt att vara förnuftig. Jag FÅR inte vara alla dom grejjerna OCH förnuftig....då är nuckeskapet förseglat för all framtid.

Så jag tvingar mig själv att vara vaken och ungdomlig :P

Igår var vi alla ute och åt och efter maten gick vi runt lite och kolade efter en schysst uteservering. Vi slog oss ner på Meza som har en alldelles förträffligt mysig uteplats där man kan beställa vattenpipa och goda drinkar. Vi hade jättemysigt och njöt i fulla drag.

Efter det gick vi hem och kollade Prank vs Prank på Youtube och skrattade tills tårarna rann...iaf jag..okej..mest jag...men jag tycker dom är så roliga. Jag skrattar så jag inte kan andas!! Det är en kille och en tjej (asså dom är tillsammans) och dom spelar in när dom practical jokar varandra KONSTANT! Dom är som busiga syskon. Skitroliga!!!

Sååå idag är jag lite trött i ögat.

********paus**********

Faan så segt det är idag....två kunder kom inte vilket alltid är lika irriterande. Man kan iaf ringa o boka om. Grrrr!

Äh hej på ett tag

1 kommentar:

Anonym sa...

bara att skruva upp lasern på "mörkrost" nästa gång dom kommer, och låta doften av välgrillad skäggbiff sprida sig över muppsala...:D

/Lorden

 
Web Analytics