fredag 22 juli 2011

Var är världen på väg?!

Inga kontanter på bussar? :-o
Jag fick pröjsa 80 silverpengar (som för övrigt är hutlöst) för att åka en banangul buss ENKEL RIKTNING från Enköping till muppsala.

Busschaffisen sa att jag fick ta det på mobilen eftersom han inte kunde ta kontanter.
Jobbmobil, inte överlycklig pappa men jaja.

När jag knappat in allt o fått min 'biljett' så kläcker han ur sig att kort hade funkat också.

Jasså det hade det? En handflata bak i flinten då? Hade det funkat också? :@

Älskar min bil. Hatar att åka 'public transport' *fräs*

Ja men nu tar vi en liten OMVÄG så vi kan plocka upp lite fler speciella människor. Sa jag att jag hatar allmänna färdmedel? :-P

Åh en till busshållplats, vad bra.

Bina vi ses väl i eftermiddag nångång för detta går inte snabbt...faaan vilken snygg kille som gick på nu.
Det kanske inte é så dumt ändå..men det var ju kanske dumt att jag sitter längst fram, man kan ju bara låtsas pudra näsan 2 ggr innan man verkar neurotisk.

Mmm, han ser ut som blonda snubben i Extreme blandat med kicken i poodles fast med kort hår. PURRRRR

Jaja...han va typ 20..aaaalldelles för färsk :-P

Det är så fint med all raps som blommar! Sverige är så vackert!

Fan vad sövande det här gungandet är...zz man kanske ska zzz...
Zzz
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics