onsdag 20 juli 2011

Lågt Blodtryck...

eller nåt är det!! Jag är snurrig och trött HELA TIDEN!!!

Inatt sov jag iof bra (när jag tog 2 Attarax och hade en stor fet onepiece på mig). Så jag måste alltså klubbas ner kemiskt och sen ha på mig en värmedräkt för att sova bra. Jag fortsätter tydligen sparka av mig täcket och sover illa utan att vakna ordentligt för jag fryser. Så nu hade jag som sagt min overall på mig :P

Tove min operationspolare ;) ringde just och berättade att hon hade köpt flytande B-vitamin i England och mådde MYCKET bätter och håret hade tagit sig redan :O Coolt!

Jag är så trött att jag vill gråta...störtlöjligt!!

Skall till mammas jobb på fredag och kolla lite blodvärden och sånt i deras labb. Mamma är bra!

Så nu sitter jag och kolkar Berocca.

Kvällen igår var så fin att jag bara ville vandra runt i all evighet.

Nu har jag tagit 7000 år på mig att skriva detta och avslutar alltså NU :P

Nej nu...nu

1 kommentar:

tove sa...

Jag kan fixa en bild så kan du be dina irlandskompisar skicka till dej. Jag köpte det på att vanligt apotek.. annars ringer vi härliga Ninni när hon semestrat klart och ber henne fixa sprutor:) jag kommer på torsdag, boka in mig., kyss

 
Web Analytics