fredag 15 juli 2011

Hej dagboken

Varit på mycket trevlig middag med personalen. Vi åt libaneskäk på 'nya' meza. Kalasgott o mysigt.
Nu har jag tillverkat en köttfärspaj åt mamma som tillsammans med mina 'extramorföräldrar' astrid o sören, skall ut i stugan o snickra nytt dass.
Hon har köpt en såndär förbrännartoa så hela gamla dasset ska rivas o målas o byggas om. Kommer bli skit(!)fint (hehe :p)
Sören är som den pappan mamma alltid behövt. Hjälper henne o styr upp allt hon behöver. Han är en underbar man!
Han är nästan lika gammal som mormor så det är ju långt ifrån självklart att han orkar grejer men han älskar att få hjälpa mams o han ringer o ber henne komma med bilen o däcken om hon försöker annat.
Jag älskar dom!
Mamma ska bjuda dom på en resa med henne o fuckface till Turkiet i höst. Hoppas dom e friska o krya så det går bra. Gullisar!
Deras egna barnbarn blev hjärntvättade av sin knäppa morsa att bryta kontakten med a och s när deras pappa o a o s enda son fick cancer o dog. Det är helt stört för dom e dom finaste människor man kan tänka sig.

A började som mams städhjälp när vi bodde STORT och vi adopterade dom som morföräldrar direkt. Dom har varit på varenda student, födelsedag u name it. Dom e familj!

Nu balanserar jag en het paj, en god sallad o en draghund medan jag går till mams OCH mobilbloggar samtidigt.
Varför fördela sig :p?

Infogar här en snitsig bild på pajen o min lilla gastricpaj som jag gjorde på resterna :p

Nu stack min hund. Fan. Ops. Herrååå
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics