söndag 17 juli 2011

Hahhhahaaa

Det är vansinnesskratt....(backa, le och släpp inte ögonkontakten, börja springa redan nu....)

För jag blir galen :P

Hur skall man försöka med kärlek? Jag pallar inte!! Jag sitter o tittar på miljarder snubbar och ungefär hälften kontaktar mig och det är bara fel fel fel.
EN snubbe verkar rätt....han är intressant,snygg och inte jobbig men ändå mån om att bygga en kontakt.

Vi pratar,addar på fb och blablabla. Chattar och flirtar lite...jag ger mitt nummer och han fryser till is.

WTF? Träfafdes vi inte på en dejtsite? Är det inte KONTAKT man söker då? Jag får inte hans nummer och han hör inte av sig. Så jag tar bort honom.

Säg mig nu...var skall självkänslan byggas upp???

Jag orkar inte hoppas, satsa, öppna, ge, sitta som ett fån....JAG ORKAR INTE MED FAKKING KÄRLEK!!!

Nu lyckas jag skrämma någon när vi inte ens diskuterat NÅGOT utom typ roliga saker och jag i förbipasserande skickar mitt nummer.

OCH min tvättmaskin har pajjat :(

Nu är jag på dåligt humör :( bajskorv

Inga kommentarer:

 
Web Analytics